Splošni pogoji

CENIK

Ceniki predstavljajo osnovno informacijo, s katero informiramo svoje partnerje o ponudbi, ceni in osnovnih specifikacijah blaga. Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave. Posebne ponudbe veljajo do razprodaje zalog! Napake niso izključene!

OBVEŠČANJE

Stranke informiramo preko elektronske pošte, Facebook profila in spletne strani. V kolikor želite prejemati obvestila na vaš elektronski naslov, se prijavite na novice (spodaj). Veselimo se tudi vašega obiska na Facebook strani https://www.facebook.com/poceniprenosniki.si.

NAROČILA

Na osnovi naročila se kupcu izdela predračun, ki ga prejme po elektronski pošti. Hkrati s predračunom vas bomo tudi obvestili kdaj boste prejeli naročeno blago.

STORITVE OB NAKUPU

Refurbish/renew računalniki so večinoma dobavljeni s tujimi tipkovnicami in operacijskimi sistemi. Za tipkovnice prejmete nalepke, lahko pa vam slovenske znake dotiskamo. Nudimo vam tudi namestitev slovenskega jezikovnega paketa, posodobitev in ostalih programov za vsakdanje delo. Večina računalnikov, ki jih najdete v PRIPOROČENI IZDELKI, je že posodobljena (preverite pri prodajalcu).
Ponujamo vam tudi podaljšanje garancije na 3 leta. V kolikor se za podaljšanje odločite, nam ob nakupu to napišite v opombe ali preko elektronske pošte.

PLAČILA NA SPLETNI STRANI

Kupec ima možnost plačila preko dostavne službe z odkupnino (GLS, Pošta Slovenije - plačate z gotovino ali kartico ob prevzemu) ali plačila po predračunu.

PLAČILA NA SEDEŽU PODJETJA

- gotovina,
- predračun,
- American do 12 obrokov – znesek nakupa + 5%),
- BA kartica,
- Diners (do 12 obrokov – znesek nakupa + 5%),
- Karanta (NLB Karanta z odloženim plačilom do 12 obrokov brez obresti – najmanjši obrok 100 EUR),
- Maestro,
- MasterCard (NLB MasterCard z odloženim plačilom do 12 obrokov brez obresti – najmanjši obrok 100 EUR),
- Visa (NLB Visa z odloženim plačilom do 12 obrokov brez obresti – najmanjši obrok 100 EUR),
- 1,2,3! KREDIT DO 36 OBROKOV (kredit se uredi na prodajnem mestu),
- GRENKE operativni lizing (obročni nakup/poslovni najem za podjetja).

DOBAVA BLAGA

Naročila katerih vrednost je večja od 100 EUR z DDV, pošljemo na lastne stroške. Reklamacije glede dobavljene opreme sprejemajo komercialisti po elektronski pošti v 8 dneh po prejemu blaga.

PIŠKOTKI

Za potrebe spletne strani  uporabljamo naslednje piškotke:

Sejni piškotek
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin. Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotek se izbišre, ko uporabnik odide s spletne strani.

Spletna košarica piškotek
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in naslednjič odprete. Vsebina košarice v samem piškotku ni razvidna.

Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev, kot npr. piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.

Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.

Piškotki Google Analytics _ga

S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statementČe želite blokirati Google Analytics, lahko to storite na tej spletni strani.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale. V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:

VARNOST

Naša želja je, da naši kupci nakupujejo varno, udobni in predvsem brez skrbi. Zavedamo se pomebnosti zadovoljnih kupcev, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek vrnete ali zamenjate.

ZAMENJAVA IZDELKA

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. Napišite tudi s katerim izdelkom vam le tega zamenjamo. V kolikor na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec z vašimi podatki. Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

VRAČILO IZDELKA

V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT).  V tem roku nam po elektronski pošti info@poceniprenosniki.si sporočite da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30 dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega TRR, na katerega bomo v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov nakazali kupnino. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

Reklamacija izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku 8 dni od prevzema pošiljke. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

STVARNE NAPAKE

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo  in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite.

V tem primeru lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. 
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. 
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku 8 dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku 8 dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna. 

V primeru spora, se le ta rešuje na sodišču v Slovenj Gradcu.

Obrazec za vračilo izdelka

Prosimo, kontaktirajte nas in poslali vam bomo obrazec za vračilo izdelka.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

Ko najdete željeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite na gumb Dodaj v košarico. V kolikor bi želeli še kaj dodati, lahko pritisnete gumb < Nazaj v trgovino, kjer ponovite prvi korak.

Ko imate vse izdelke izbrane z gumbom "V košarico", imate v košarici možnost spremembe količin, ki jih spreminjate z gumbom + ali -, z križcem pa lahko izbrani artikel odstranite.

Spodaj izberite način dostave, ki vam najbolj ustreza, v kolikor je potrebno za poštnino doplačati, se bo cena temu primerno spremenila. Zgoraj desno lahko izberte način plačila. V kolikor izberte plačilo po povzetju, bo po prjetju artikla preko dostavne službe potrebno plačati kurirju, ki vam je blago dostavil. V primeru plačila po predračunu, vam pošljemo predračun z vsemi podatki, kam lahko znesek nakažete.

Po izbiri plačila klinite Nadaljuj na naslednji korak
V polja Podatki o plačniku, zapišite vse svoje željene informacije, v kolikor imate še kakšne opombe pa jih zapišite v polje dodatne informacije.

Na koncu je potrebno še kliniti, da se strinjate z pogoji poslovanja družbe/podjetja.
Ko zaključite izberite le še Potrdi in zaključi nakup

Pogodba med kupcem in prodajalcem

Pogodba oz. naročilo je poslano kupcu na e-mail naslov. Izvod shranimo tudi pri nas. Po želji lahko naročilo še enkrat pošljemo kupcu.